Turunduse peaspetsialist Teele Arak turunduskonverentsil «Password».

TÜ vilistlasvideod said riigi parima turundusauhinna

Uudis

Märtsi keskel toimunud Eesti suurimal turunduskonverentsil «Password» tunnistati Tartu ülikooli vastuvõtukampaania vilistlasvideod avaliku sektori kategoorias 2015. aasta parimaks turunduskampaaniaks.

Koostöös ülikooli vilistlaste, eesti näitlejate ja räppar Genkaga valminud menukad videod tutvustasid vilistlaste kogemuste kaudu bioloogia, keemia, usuteaduse, õpetajahariduse, majanduse, proviisori, IT, IT-õiguse, rahvusteaduste ja riigiteaduste erialasid ning nende väljundeid.

Videote eesmärk oli tutvustada sisseastujatele Tartu ülikooli valitud õppekavade olemust ja sisu, kasutades erialade vilistlaste kirja pandud mõtteid nende endi või tuntud näitlejate ja muusikute suu läbi.

TÜ turunduse peaspetsialist Teele Arak avaldas heameelt, et TÜ vastuvõtukampaaniat ja meeskonnatöö tulemust märgati nii kõrgel tasemel.

«Videod jõudsid arvatust suurema sihtrühmani ja kõnetasid sisseastujaid täiesti uues võtmes. Inimesed võtsid otsepöördumise omaks kui täiesti uue lähenemise, said sisust aru ja samastusid kirjeldatuga,» rääkis Arak.

Näiteks bioloogia eriala tutvustav video peaosas räppar Genkaga jõudis sotsiaalmeedia vahendusel müstilise arvu inimesteni. Videot nägi enam kui veerand miljonit inimest, kellest umbes 65 000 kommenteeris, like’is või jagas postitust ka enda seinal. Praeguseks on selle video koguvaatamiste arv üle 165 000, mis on haridusturunduses muljetavaldav isegi rahvusvahelisel tasandil.

«Oleme endale möödunud aasta kampaaniaga tulevikuks kõrge lati ette seadnud. Need videod näitavad selgelt, et vahetu kogemuse jagamine koos huvitavate näidetega kõnetab inimesi kõige enam. See on stiil, mida tasub kindlasti jätkata, sest ülikoolil on veel väga palju innustavaid lugusid rääkida,» kinnitas Arak.

Konverentsil «Password» avaliku sektori parima turunduskampaania auhinna saanud TÜ vilistlasvideod teostas koostöös Tartu ülikooli turundajatega agentuur ImiD.

Jaga artiklit