TÜ korvpallimeeskond sai uue nimesponsori
Tartu ülikooli akadeemiline spordiklubi ja Baltimaade juhtiv meediakontsern Eesti Meedia sõlmisid 29. veebruaril tähtajatu koostöölepingu, millega Eesti Meedia asub korvpallimeeskonna nimesponsoriks.
Rektor Volli Kalm ütles, et lepingut nähakse võimalusena, kus TÜ saab Eesti Meediat aidata ja nõu anda ning vastutasuks saab ülikool sinna näiteks tudengeid praktikale saata.
Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul on nimesponsoriks asumine loogiline samm. «Tartu linn ja ülikool on korvpalli kõvasti panustanud, nüüd tahame ka meie oma õla alla panna. See on pikaajaline ja vastutustundlik projekt ning me tahame, et uue võimaliku nimega korvpallimeeskond Tartu Ülikool/Postimees oleks vähemalt sama edukas ka tulevikus,» ütles Nuutmann.
Täpsemad plaanid avalikustatakse hooaja osas selle aasta mais. Ta avaldas lootust, et koostööleppest saavad osa nii praegused kui ka tulevased ajakirjanikud.
Ka Tartu linn on valmistamas ette korvpalli toetamise uut lepingut järgnevateks aastateks, et ülikoolilinn paistaks rahvusvahelisel areenil jätkuvalt silma ka eduka korvpallilinnana.
Enam kui 15 aastat Tartu ülikooli korvpallimeeskonnaga koostööd teinud Saku jääb tiimi ja fännide juurde ka edaspidi. Õlletehase tegevjuht Margus Kastehein kinnitas, et ettevõte tahab korvpallispordi arendamisele Eestis senisest veelgi enam tähelepanu pöörata.
Saku õlletehas jätkab meeskonna toetamist suursponsorina ning hooaja lõpuni jääb korvpallimeeskonna nimeks Tartu Ülikool/Rock. Alates uuest hooajast saab tiimi nimeks ilmselt Tartu Ülikool/Postimees.
Lisa kommentaar